גרפיקה שיווקית – הקשר של גרפיקה לשיווק ופרסום

גרפיקה שיווקית – מסר פרסומי עובר לקהל היעד הרלוונטי באמצעים טקסטואליים וגרפיים.

תודות ליכולת לשלב בין סוגים שונים של מסרים כאלה, כל אחד ואחת מאיתנו צריך לדעת איך לנצל את היתרונות של גרפיקה שיווקית ולשלב אותה במערך השיווק הכללי של הרשתות החברתיות או הקידום במנועי החיפוש

גרפיקה שיווקית ברשתות חברתיות

המטרה של פרסום מוצלח היא להעביר את המסר הנכון בצורה הקולעת לקהל היעד הרלוונטי. אם הפרסום מתבצע לפי הכללים, הוא יצליח להניע לקוחות לפעולה ואף להשפיע על העמדות שלהם כלפי מוצרים או שירותים מסוימים. אבל על מנת להשיג את המטרה הזו, קמפיינים שיווקיים חייבים לכלול התייחסות גם לאלמנטים גרפיים וגם לאלמנטים טקסטואליים.

העניין הוא שהגרפיקה לא תמיד מקבלת את תשומת הלב שמגיעה לה. דווקא משום שהיא כל כך אפקטיבית מבחינת מידת ההשפעה שלה על התת מודע של הלקוחות, רובנו מתעלמים מהפוטנציאל של שילובה בקמפיין. בין היתר, רואים את זה עם קמפיינים ברשתות החברתיות שבהם ניכרת השקעה רק בטקסט ובתוכן ולא בעיצוב ובאלמנטים הגרפיים.

איך פרסום ממומן תופס את תשומת הלב שלנו?

כל מפרסם חייב להשתמש בכלי של גרפיקה שיווקית על מנת למשוך את תשומת הלב של קהל היעד הרלוונטי עבורו. בעידן של היום אין לנו הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי, אבל ניתן להשפיע עליו באמצעות הגרפיקה המתאימה. יתרה על כך, עלינו לזכור שכל לקוח פוטנציאלי חשוף בכל רגע נתון למאות מסרים שיווקיים. כדי שדווקא המסר שלנו יחזיק מעמד, הוא חייב להיות מבוסס על גרפיקה שיווקית ברמה הגבוהה ביותר. 

פרסום ממומן יכול לתפוס את תשומת הלב שלנו כאשר הוא מציע פתרון לבעיה שאיתה אנחנו מתמודדים. בין אם מדובר על פרסום ממומן באינסטגרם שמבוסס על תמונות וסרטוני וידאו ובין אם אלו מאמצי קידום אתרים בגוגל עם טקסט שמניע לפעולה, משיכת תשומת הלב היא המטרה המרכזית. 

קידום ממומן בגוגל אדס

הטעות הנפוצה היא לחשוב על הקשר בין גרפיקה לשיווק ופרסום רק ברשתות חברתיות ובמקומות שבהם זה מאוד בולט. בפועל, ניתן לראות את החשיבות של עיצוב באנרים גם בפלטפורמות שלכאורה הגרפיקה פחות רלוונטית – כמו גוגל אדס וגם כחלק משיפור חווית המשתמש בתהליך ה SEO קידום אורגני בגוגל.

נכון שבגוגל אדס מושכים את תשומת הלב של הגולש עם טקסט ומניעים אותו לפעולה באמצעות קופירייטינג, אבל לאחר מכן הוא אמור להגיע לאתר מסוים. באתר או בעמוד הנחיתה הזה, אלו הבאנרים הגרפיים שעושים את רוב העבודה: הם קובעים מה הלקוח יחשוב, כמה זמן הוא יבלה באתר והאם הוא ימלא פרטים. 

לסיכום, כדי שההשקעה בקידום בגוגל לא תרד לטמיון, צריך לשלב כמה שיותר מוקדם בין האלמנטים הגרפיים והטקסטואליים. זה הסוד של פרסום ושיווק במאה ה-21 ומי שלא מכיר אותו עלול למצוא את עצמו הרחק מאחורי המתחרים. 

תוכן עניינים

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?